Ukaz("titulek"); ?>

Autor: Ukaz("autor_jm"); ?> <Ukaz("autor_jen_mail"); ?>>, Téma: Ukaz("tema_jm"); ?>, Vydáno dne: Ukaz("datum"); ?>

Výrobce Märklin mě před dvěma týdny zaujal setem šesti cisternových vozů NACCO s registrací v České republice, konkrétně v domovském městě tradičního českého výrobce cisternových vozů, Lounech. Cisterny, přestože popisy a samotný vůz jsou spíše mixem více vozů dohromady, mají vcelku pěkný vzhled a za cenu 590 Kč za kus včetně dopravy z Německa už stojí za pozornost. Výrobce již tradičně vyrábí modely pro střídavý tříkolejnicový systém, pokud modely neprodává pod značkou Trix. To tedy u vozů obnáší přítomnost vodivě propojených dvojkolí, která nelze provozovat na dvoukolejnicovém (stejnosměrném) systému, protože by způsobovaly zkrat. Možnosti k řešení se nabízí dvě. Dvojkolí vyměnit za izolovaná, nebo si ta původní upravit. Já se po dlouhém váhání odhodlal k druhému postupu.

Ukaz("text"); ?>