Václav Bartoš 2

II. KOLEJIŠTĚ VÁCLAVA BARTOŠE

Se stavbou kolejiště bylo započato v r. 2013 a vzniklo na stejné základové desce kompletním přebudováním předchozího z r. 2003. I u tohoto kolejiště byl kladen hlavní důraz na technic-kou funkčnost nežli na dokonalé ztvárnění krajiny. Kolejiště je prakticky hotové až na drobné příležitostně prováděné dokončovací úpravy krajiny.

POPIS KOLEJIŠTĚ

Měřítko kolejiště:

TT (1:120)

Epocha:

Nespecifikována

Popis a námět kolejiště:

Dvoukolejná elektrifikovaná trať s velkým nádražím pro osobní a nákladní dopravu a s depem pro parní a motorovou trakci. Vedlejší trať do malého koncového nádraží, jehož součástí je seřadiště nákladních vlaků. Skryté nádraží pojme 12 souprav o délce cca 1m, takže v běžném provozu se na kolejišti bez problému pohybuje 13 souprav a v extrémním případě 16.

Rozměry základní desky:

260 x 150 cm (s ovládacím panelem 260 x 170 cm).

Stavební materiál:

Dřevo, překližka, papír. Budovy jsou z plastikových stavebnic, stromky kupované.

Kolejivo:

Profilové kolejivo Tillig. Celková délka kolejí včetně výhybek a rozpojovacích kolejí je 5806 cm.

Vozový park:

Lokomotivy: 4 parní, 16 motorových a 12 elektrických
Osobní vozy: 40 ks
Nákladní vozy: 78 ks

Jednotky: Velaro (ICE), Delfín

Elektrické ovládání:

Analogové, podstatná část funkcí plně automatizovaná.

FOTOGALERIE


Související články:
KOLEJIŠTĚ MILANA MEISLA (17.06.2011)
KOLEJIŠTĚ VÁCLAVA BARTOŠE (15.01.2009)
KOLEJIŠTĚ JANA TRČKY (07.07.2008)
KOLEJIŠTĚ ARNOŠTA DVOŘÁKA (28.11.2007)
[Akt. známka (jako ve škole): 1,59 / Počet hlasů: 17] 1 2 3 4 5
| Autor: Václav Bartoš | Vydáno dne 20. 03. 2016 | 6275 přečtení | Počet komentářů: 1 | Přidat komentář | Informační e-mail Vytisknout článek

Powered by phpRS | Copyright © 2007 – 2022 | e-mail: matousdanielka@seznam.cz