Arnošt Dvořák začal budovat kolejiště začátkem roku 2007 a do dnešního dne velice pokročila výstavba. Kolejiště je velice složitý vlakodrom, který zaujme nejen svými rozměry, ale také zajímavým zpracováním. Na kolejišti naleznete např. ozubnicovou trať.
POPIS KOLEJIŠTĚ
Měřítko kolejiště:
H0 (1:87)
Epocha:
Nespecifikován
Popis nosné části kolejiště:
Nosnou část jsem vyrobil z dřevěných latí přišroubovaných a přivrtaných k sobě.
Popis kolejiště:
Sestavil jsem složitý vlakodrom s ozubnicovou traťí, která vede do strmého kopce k hradu. Mezi kolejnice jsem nalepil ozubnici tzn. ozubnicový hřeben od Fleischmanna. Mašina pro toto zařízení obsahuje ozubené kolečko, které zapadá do ozubnice. Tato mašina může jezdit i po normální trati. Celé kolejiště je výplod vlastní fantazie.
Kolejivo:
Na stavbu jsem použil koleje s podložím od firmy Fleischmann. Položil jsem cca 192m kolejiva. Koleje jsem napojoval zkroucenými vodiči po 60cm. Na kolejišti jsem vytvořil: 1 hlavní nádraží s osmi kolejemi, 2 skrytá nádraží pěti kolejná a spotřeboval: 48 výhybek (klasické pravé, levé), 3 dlouhé výhybky, 8 výhybek tzv. angličan, 4 trojcestné, 3 zatáčkové a 150 jazýčkových kontaktů (KSK 1A 66-102). K výhybkám používám spínací dekodéry DP2U, moduly RS-16-O-G.
Zatím vše zapojuji a průběžně řeším.
Elektrické ovládání:
Používám digitální ovládání od firmy LENZ. Celé kolejiště jsem rozdělil na dva úseky.
FOTO GALERIE
Dokončení roštu (24.2.2007)
Rošt je natřen (4.3.2007)
Pokládání kolejiva (12.4.2007)
Přízemí a stoupání elektricky zapojeno; vyštěrkováno (15.4.2007)
Skalní stěna s ozubnicovou tratí k hradu dokončena (23.4.2007)
Skalní stěna s ozubnicovou tratí k hradu (24.4.2007)
Práce pokračuje (20.5.2007)
Most a vlaková cesta k hlavnímu nádraží (24.6.2007)
Pohled z vrchu (24.6.2007)
Položená zakladní deska pro hlavní nadraží; osazen tunel č. 2
Pohled na most a hlavní nádraží (7.10.2007)
Pohledy na kolejiště (19.11.2007)
Proměny (27.2.2008)
Powered by phpRS | Copyright © 2007 – 2022 | e-mail: matousdanielka@seznam.cz