Jan Trčka staví kolejiště ze spousty komponentů vlastní výroby. Na kolejišti postavil model několika českých nádraží např. Olomouc hl. n. a Šumperk.
POPIS KOLEJIŠTĚ
Měřítko kolejiště:
H0 (1:87)
Epocha:
IV
Popis a námět kolejiště:
Námětem pro stavbu kolejiště mi byla trať 290, 292, 310. Na kolejišti jsem postavil model stanice Olomouc hl. n. s 9 kolejemi, Šumperk se 3 kolejemi, Glucholazy (PKP) také se 3 kolejemi. Dále jsem na kolejišti vybudoval skryté nádraží se 4 kolejemi, lok. depo s točnou pro 7 stání a lom.
Popis nosné části kolejiště:
Kolejiště má rozměry 7,5m x 3m.
Kolejivo:
Použil jsem kolejivo code 100 (výška kolejnice). Na stavbu byli použity flexi koleje a výhybky Atlas, dále motorické přestavníky Tortoise.
Vozový park:
Lokomotivy jsou většinou vyrobeny z odlitků pana Číže a napasované na americké šasi odpovídající délky.
Vagóny jsou mimo dvou Balmů a pěti osmidvéřových Baiek sbírkou evropských a amerických výrobků.
Stavební materiál:
Na stavbu byli použity stromy a posypy Woodland Scenics. Návěstidla, osvětlovací stožáry, most a perony jsem si vlastnoručně vyrobil.
Elektrické ovládání:
Ovládání je analogové, pomocí vypnutelných kolejových úseků.
Používám staniční (reléové) zabezpečovací, které jsem si sám navrhl. Návěst povolující jízdu vlaku lze postavit jen po postavení příslušné vlakové cesty.
STAVBA KOLEJIŠTĚ
Takto vznikají hory
Přestavník Tortoise
Přestavník z vedlejší strany.
Nehodový jeřáb
262 pod Pradědem
Toto jsem tahal přes Jeseníky
Brejlovec nad kamenolomem
Lom a 458
Vjezd do Šumperka
Zastávka Šumperk
Zhlaví v Olomouci
Olomoucké depo
Powered by phpRS | Copyright © 2007 – 2022 | e-mail: matousdanielka@seznam.cz