Domácí kolejiště Milana Meisla ze Svitav zde již bylo představeno v rámci jedné z mých návštěv, avšak díky jeho kvalitám a chuti autora nyní došlo k jeho zařazení do sekce kolejišť jiných modelářů. K samotnému popisu je vytvořena nová fotodokumentace prezentující současný stav kolejiště, kde můžeme sledovat výrazné změny od předchozí návštěvy. Autor do budoucna chystá další vylepšení především po stránce krajinářské.
POPIS KOLEJIŠTĚ
Měřítko kolejiště:
H0 (1:87)
Epocha:
III - VI
Popis a námět kolejiště:
Na kolejišti se nachází jedna hlavní stanice s lokomotivním depem na dvoukolejné trati s úvraťovými smyčkami a skrytým nádražím. Dále vedlejší trať se zastávkou s přestupem na turistickou úzkorozchodnou trať a jednou koncovou stanicí s vratnou smyčkou.
Popis nosné části kolejiště:
Kolejiště je situované do tvaru písmene L a skládá se z šesti segmentů o celkových rozměrech 610 cm x 340 cm.
Kolejivo:
Použito je kolejivo Tillig s přestavníky stejné značky. Na kolejišti se nachází celkem 37 výhybek, přibližně 120 metrů kolejí, které jsou rozděleny na 38 úseků s detekcí obsazení.
Vozový park:
Vozový park je velmi rozsáhlý. Obsahuje především vozidla z období ČSD a rovněž současných ČD, ale taký modely vozidel zahraničních dopravců.
Stavební materiál:
Nosná část segmentů je vytvořena z překližky, základní tvar krajiny je následně dotvářen montážní pěnou.
Elektrické ovládání:
DCC řízení lokomotiv s využitím funkce ABC jako vazba na řídící systém Siemens S7-300 s komunikací Profibus mezi PLC, decentrální moduly a PC s vizualizací WinCC flexible. Vlastní tvorba softwaru i elektronických komponentů pro vazbu mezi kolejištěm a PLC.
FOTO GALERIE
<
<
Powered by phpRS | Copyright © 2007 – 2022 | e-mail: matousdanielka@seznam.cz